pátek 7. srpna 2015

Co mi dělá radost

Tento rok začal hrozně a je to náročné. Někdy jsem sama překvapená, jak jsem v pohodě a někdy jsou dny, kdy je všechno na h.... a jsem úplně rozsekaná. Takový den je zrovna dnes. Slunečné páteční odpoledne je jako stvořené pro...... spoustu skvělých a zábavných věcí. My s mamkou jsme měli sraz v kamenictví a řešili jsme finální podobu náhrobku, velikost písma a jaké květiny zasadíme..... Hned potom jsme se jeli (i s Peťulou, proto měkké i) koupat a obě jsme předstíraly, že je všechno ok, takový normální pátek. Až doma u kávy jsme tuhle masku odložily a přiznaly, že není. Že je to pěkně blbý pátek a že nám není dobře. Že jsme třeba ještě ani jedna nesmazala v telefonu číslo na tátu a pořád ho máme uložené v oblíbených.... Pak následovala moje další probrečená cesta do Ostravy.... Kolikátá už to byla? A kolik jich ještě bude? 

Každý den dělám minimálně jednu věc, kterou mám ráda, baví mě, dělá mě šťastnou a i když je mi jasné, že tím nepřebiju to, že už nemám tátu, aspoň je mi na světě trošku líp. 

Chtěla bych se s vámi podělit o seznam věcí, činností, lidí a prostě všeho možného, co mi udělalo za poslední dobu radost a čím si udržuju dobrou náladu. Nebudu je nijak číslovat, napíšu je, jak si povzpomínám :-) Těch věcí je spousta a určitě na něco zapomenu, ale pojďme na to :-) 

- Viki, Viktorek a Peťula
To je úplně jasné, miláčci moji :-)

- Běhání
Já vím, největší klišé. Ale je to tak a funguje to. Ale řekla bych, že stejně by fungoval třeba spinning, plavání nebo házená :-)

- Seznámení s Jitkou, Máma v běhu
S Jitkou a jejími holčičkami jsme strávili jedno odpoledne a jedno dopoledne a bylo to skvělé, příjemné, motivující.

- Running sushi s Bárou, Barborka on the Run
Já jsem byla moc ráda, že jsme se zase viděly. Ona už tak nadšená asi nebyla, protože strávit oběd se dvěma malými dětmi, které běhají po restauraci a na závěr ji zapatlají lízátkem, není úplně top :-)

- Jóga
Ještě tak před rokem bych nevěřila, že tohle někdy napíšu. Ale píšu to, baví mě jóga :-)

- pečená makrela na Poděbradech :-)

- mamčiny domácí rajčata

- Návštěva u Mekiny a jejich holčiček
Inženýrky na mateřské sedí na pískovišti a povídají si o vaření, dětských doktorkách a velikostech oblečení :-D 

- Vyjížďka na kole na pivo s Barčou
Jezdit na pivo na kole je nejlepší a je to takové olomoucké :-) Navíc s Barčou, která právě zajela svůj první triatlon. Super večer.

- Běhání :-)

- Jóga

- Čtení a čtení v houpací síti
Poslední knížka, kterou jsem přečetla byla od Petry Soukupové Pod sněhem a už na mě čekají další dvě papírové knížky a jedna stažená v iphonu.

- Kupování knížek
Tady není potřeba žádný komentář :-D

- Kompresní podkolenky 
Nádherné růžové Royal Bay ve kterých vypadám jako opravdová běžkyně

- UCAN
Tak tohle mi udělalo obzvlášť velkou radost. Už jsem několikrát psala, že mi nedělají dobře energetické gely a vypadá to, že jsem našla jiný a pro skvělý zdroj energie. Po 1/2maratonu v Olomouci jsem dostala od Báry vzorek na vyzkoušení a minulý týden jsem si koupila rovnou celou krabici. 

- Dopolední výběh s Anetou, Run Heart
Velice příjemné setkání :-) Aneta je naživo ještě hezčí a vtipnější než na blogu, takže pokud ještě nečtete, určitě to napravte :-)

- odpoledne v Prokopském údolí
Viki přišel brzo z práce a užili jsme si krásné společné odpoledne. Prokopské údolí si zaslouží svůj vlastní článek v sekci Zábava s dětmi, ale teď v tom horku, by to nebylo úplně inspirativní. Hned jak skončí tropy, článek bude na blogu :-)

- Běhej lesy Bílá
Zítřejší závod, na který se moc těším a měla bych jít radši spát místo psaní tohoto článku. Už to jdu napravit, ale jsem na sebe hrdá, že jsem si aspoň nedala nic z posledního bodu dnešního seznamu a to je 

- Zacapa a hořká čokoláda, Plzeň dvanáctka, Rulandské šedé, Chardonnay.........  :-D 




Mě už je o dost líp a doufám, že jsem na vás, kteří jste dočetli až sem, ten svůj dnešní splín nepřenesla :-)

Good night :-)



4 komentáře:

  1. Na zacatku clanku jsem byla smutna a nejradsi bych Ti jela dat pusu, ale na konci uz se usmivam a zaver je uplne nejlepsi:D tesim se na Tebe!

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně mě z toho začátku článku mrazí ... na to se nedá připravit ...

    Joooo, a running sushi bylo super, děti když můžu rychle vrátit, tak vůbec nevadí :-) A mám radost, že UCAN funguje, to bude maraton!!!

    Tak se drž, pac a pusu z Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) sushi musíme zopakovat ještě jednou, bez dětí :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.