středa 18. března 2015

Špindl 2015 + střevní viróza


Ahoj všichni, konečně po delší době píšu. Minulý týden jsme byli lyžovat ve Špindlu a maximálně jsme si to užili. Bydleli jsme v hotelu Harmony Club. Hotel je přímo na malé sjezdovce s pomou, kterou jsme se vyvezli nahoru a pokračovali dál na Medvědín a Horní Mísečky. Byla to fakt parádní dovolená a to hlavně z těchto důvodů:

1/ Krásné počasí
Sluníčko a lyžování = ideální kombinace. Co víc si přát?

2/ Hotel přímo na sjezdovce
Tohle je super vždycky, ale s dětmi to člověk ocení ještě víc. Navíc tady byl krásný bazén, vířivky, posilovna, bowling a spousta dalších atrakcí, které jsme ani nevyužili. 

na pásu v posilovně jsem naběhala 17km 


3/ Beáta
Vzít s sebou slečnu na hlídání byl výborný nápad. Užili jsme si lyžování s Viktorkem a měli jsme i čas s Vikim jenom sami pro sebe. Ve středu dopoledne jsme s Vikim šli lyžovat do Svatého Petra. Sami bez kluků. Když už jsme se vraceli, přišla mi smska - "Kluci jsou oba v pohodě, klidně lyžujte, jak dlouho budete chtít." Krása. Zašli jsme si na oběd do italské restaurace a užívali si jako za svobodna. Paráda. Moc děkuji svému muži za tento "special treat". 


bombardino v après ski baru





4/ Švagrová, švagr, Verča, Ája, Dáda
Jezdíme společně na dovolené často a je to čím dál lepší. Děti si hrají spolu a těší se na sebe a Eva s Adamem jsou super. Ano opravdu se jmenují Adam a Eva :-)


5/ Viktorka baví lyžování
Mám z toho obrovskou radost, protože my s Vikim lyžujeme hrozně rádi a zatím to vypadá, že se nám to nadšení podařilo přenést i na syna :-) Ve středu nám Viktorek říkal, že nechce lyžovat, že bude jenom sáňkovat. Jasné, nenutím, chápu. Odpoledne jsem pak Viktorka oblíkala, že tedy jdeme sáňkovat a on mi říká. "Radši pojďme lyžovat." Krása poprvé :-) Na lanovce mi pak říká: "Maminko, to máme ale krásný den,že?" Málem jsem ho upusinkovala :-)

Ale aby zase všechno nebylo tak ideální, tak poslední den Peťulka chytil nějakou střevní virózu. A postupně jsme si to předali všichni čtyři. Dalších pět dní jsme strávili na suché rýži, rohlících, smectě, endiaronu a probiotikách. Víkend jsme strávili u mámy a já jsem si opět bláhově myslela, kolik toho naběhám :-D


hrajeme v posteli obrázkové člověče nezlob se 

moje oblíbená hračka z dětství - takhle jsem si o víkendu připadala :-D


A ještě než jsem lehla i já, stihla jsem uběhnout 21km s kočárkem během Peťulového spaní. Sice pršelo, ale to mě nemohlo zastavit. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.