čtvrtek 18. prosince 2014

3, 2, 1, GO!

Příprava na maraton může začít, respektive v pondělí už začala. Můj cíl je 3. května 2015 uběhnout Pražský maraton. Startovné dostanu jako dárek k Vánocům. Ještě to vlastně nevím Ježíšku :-) Bude to můj první maraton v životě a chci se na něj co nejlépe připravit. Stáhla jsem si na Runtastic tréninkový plán s cílovým časem 3:30 a plán mám takový, že podle něj budu běhat do konce roku. Potom uvidím, jestli to zvládám a trénink na tento čas je reálný nebo jestli mám moc vysoké ambice. Pokud bych to nedávala, přejdu na plán s cílovým časem 4h. Přece jenom jsem máma dvou malých dětí a manželka pracovně vytíženého muže s vlastními koníčky, takže vím, že můj trénink může ovlivnit spousta věcí :-)
Zatím mám za sebou dva běhy a oba byly v pohodě. V pondělí jsem měla běžet 40 min tempem 5:20 - 6:00/km. Tréninkový plán jsem splnila. Ve středu plán říkal 1h tempem 5:20 - 6:00/km. Běželo se mi výborně a lehce, ale bohužel jsem to musela o deset minut zkrátit, protože bych jinak nestihla vyzvednout Viktorka z atletiky. První dojmy jsou zatím velmi pozitivní určitě i díky tomu, že jsem předchozí tři týdny vůbec neběhala a strašně jsem se už těšila :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Moc si jich vážím.